למי אתם מפנים?

תשובה:

[vc_row][vc_column][vc_column_text]בשלב הראשון, לאף אחד.
מטרת הסיוע הטלפוני הוא לתת לפונה אוזן קשבת, מכילה, אוהבת ובלתי שיפוטית.

מאידך, ברור שהסיוע הטלפוני לא נועד להחליף טיפול מעמיק ומתמשך. אם אחרי כמה שיחות סיוע, הפונה מעוניין להמשיך ולברר את נטייתו המינית באופן יותר מעמיק במסגרת טיפול, נוכל להפנות אותו למטפל מתאים.

כל המטפלים שאנו מפנים אליהם הינם פסיכולוגים, עו"סים, או פסיכותרפיסטים מוסמכים.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

יש לך שאלה? הצוות שלנו ישמח לענות!

שאלות נוספות של מתמודדים

יש לך שאלה לצוות המקצועי שלנו?

אנחנו זמינים גם בטלפון!

שעות הקו החם שלנו

בימים א, ג, ה בין השעות 20:00-23:00

צוות הקו החם שלנו מורכב מאנשי מקצוע ובסיוע והכוונה של מטפלים בכירים

בווטסאפ: זמינים כל יום, כל היום, למעט שבתות וחגים

*כל השיחות הינן אנונימיות לגמרי

דילוג לתוכן