Brothers Road בישראל

מה תקבלו בסדנא

"מסע של גבר" הינה השראה בת 48 שעות בעבודת ריפוי רגשי אינטנסיבית, שפותחה ועוצבה במיוחד עבור גברים המוּנָעים בכוח עצמם להתמודד עם נושאים לא פתורים סביב גברים וגבריות, ובמיחד סביב תחושת מצוקה או קונפליקט פנימי כתוצאה מהחוויה של משיכות תוך-מגדריות.

בתור "נוסע" ב"מסע" הזה, תהיה לך הזדמנות להשתתף במגוון פעולות קבוצתיות ואינדבידואליות – כולל כתיבה שוטפת, ויזואליזציה, שיתוף קבוצתי, מגע בטוח ומרפא, ועבודה רגשית-משחררת אינטנסיבית – והכל בתוך מסגרת תומכת ומאתגרת, השומרת על סודיות כל משתתפיה.

"מסע של גבר" היא סדנה חוייתית-לימודית. אנו משתדלים להימנע משימוש בהרצאות כיתה. במקום זאת, אנו יוצרים הזדמנויות בשבילך לחוות את הריפוי, לא רק ללמוד עליו.

דוגמה אחת פשוטה: לא רק תדבר על איך זה מרגיש לעמוד מול גבר אחר ולהסתכל לתוך עיניו – אלא, אתה תעמוד על רגליך מול גבר אחר ותסתכל עליו ב"ארבע עיניים", תוך שאנו עוזרים לך להבין ולעבד את הרגשות הצצים לך. כל הפעולות נועדות כדי לזהות ולעבד את הסוגיות השוררות מתחת לפני השטח, העלולות להיות הגורמים לכך שאתה חש ניכור מהגבריות האותנטית שלך ההטרוסקסואלית – ובמקרה האידאלי, הפעולות יעזרו לך לממש פריצת דרך רגשית עמוקה.

תאריך הסדנא

איש קשר

טלפון לבירורים

058-715-2029

דוא״ל

israel@brothersroad.org

המלצות על הסדנא

No data was found

אנחנו זמינים גם בטלפון!

שעות הקו החם שלנו

בימים א, ג, ה בין השעות 20:00-23:00

צוות הקו החם שלנו מורכב מאנשי מקצוע ובסיוע והכוונה של מטפלים בכירים

בווטסאפ: זמינים כל יום, כל היום, למעט שבתות וחגים

*כל השיחות הינן אנונימיות לגמרי

דילוג לתוכן